9 Mayıs 2011 Pazartesi

Blog'un kuruluş amacı, hedesi, tırıvırısı...

Baştan oturup anlaşalım, sonra hır gür çıkmasın diye böyle bir giriş yazısı düşündüm. Bu blog'un belli bir zümreye hitap ettiği ya da belli konu, kişi veya kurumları eleştirmek üzere yaratıldığı düşünülmesin. Tamamen genel konular dahilinde görüşlerden ve eleştirilerden ibaret olacak. Hani açıyolar ya ''Moda üzerine blog'', ''Futbol üzerine blog'', ''Müzik tanıtım şeysi'' gibi. İşte benimki tek bir konu üzerinden gitmeyecek. Zaman zaman hepsine değinmek istiyorum. Aforizma falan da sıçmıycam, korkmayın. Hele aşktır, böcüktür, işte nebleyim vıcık vıcık duygusallıktır bunlara da yer vermeyi düşünmüyorum. En azından benim sayfamda bunlara rastlamayacağınuz için bazılarınız güzel bir oh çekebilir. Zira siz de biliyorsunuz ki aşkın, ilişkilerin bokunun çıkarılmadığı herhangi bir platform kalmadı. Herkes ekmeğini yedi mübareğin. Twitter'da bile 140 karaktere aşk üzerine aforizmalar sığdırıp(daha doğrusu sıçıp) alkış toplama peşinde millet. Midem bulandı şerefsizim. 17 yaşındaki kızın yaşadığı bile muamma olan aşk hikayesini dinlemek mide bulandırıcı değil de ne?


Ha bir de unutmadan söyliyeyim, küfür olucak abi. Yazılarımın içinde zaman zaman küfüre rastlayacaksınız. Kaçınılmaz bir durum bu, üzgünüm. Ben uyarımı yapayım da ondan sonra küfür gördüğünüzde yok efenim gözlerimi kapayayım, aman çığlık atayım demeyin. Bence şimdiden kapat sayfayı, daha da uğrama.


Şimdilik böyle yani. Fazla bir şey beklemeyin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder